A A A

Mette Hansen med præmie for at opnå af præmiekrav i børneklassen på luftpistol 15m. + Gavekort på kr. 1.000,- for at blive nr. 4 i præmievåbenfinalen

Mette Hansen fra Kongsted Skytteforening, var som nr. 4 på ranglisten over børneskytter i Danmark der skyder luftpistol, udtaget til at skyde Præmievåbenfinale ved DM. I Vingsted Skyttecenter v/Vejle

Individuelt klarede Mette Hansen sig rigtigt flot, i Hovedskydningen skød Mette 294/97 og blev nr. 4, i mesterskabet som er en gentagelse af hovedskydningen skød Mette 290/94 point og blev også her nr. 4

I Præmievåbenfinalen trak man lod om hvem af de 24 udtagne skytter man skulle op i mod, her trak Mette skytten som var placeret lige over Mette på ranglisten, i indledende skydning skød Mette 294/97 point og kom videre som bedste taber ide de 12 vindere + de 4 bedste tabere kom i mellemrunden, i mellemrunden vandt Mette sin kamp med 290/94 mod 279/93, i finalen hvor alle skød mod alle, blev Mette nr. 4 med 290/95 et super flot resultat af den unge dygtige skytte fra Kongsted Skytteforening

Ved DM i pistol og luftpistol deltog også Hans Madsen og Simon Madsen fra Kongsted Skytteforening

I luftpistol klasse veteran, blev Hans Madsen nr. 42 med 239/77 point

I luftpistol kl.1 blev Simon Madsen nr. 7 med 285/98 point