A A A

Kamilla Jakobsen og Tobias Ellehøj Vandt søndag d. 15 marts 2015, DM.  Bronze sammen med DGI‑Storstrømmens Landsdelshold på 15m gevær

Kongsted Skytteforenings Børneholds skytter havde efter vintersæsonen 2014/2015 kvalificeret til at repræsenterer Kongsted Skytteforening v/DM i Vingsted Skyttecenter for hold

Børneholdet som består af, Kamilla Jakobsen, Mette Hansen, Rasmus Caspersen og Tobias Ellehøj skulle repræsenterer Kongsted Skytteforening på luftriffel 15m og på gevær 15m, efter i indledende at havde opnået en placering som nr. 3 på luftriffel sluttede holdet som nr. 5 af de 27 deltagende hold på luftriffel, efter i indledende at havde opnået en placering som nr. 5 på gevær sluttede holdet også her som nr. 5 af de 37 deltagende hold på gevær, super flot af de unge skytter

Skytternes placeringer individuelt ved DM 15m luftriffel og gevær

• Børneklasse 1. luftriffel, Mette Hansen nr. 29 med 400/14 point, Tobias Ellehøj nr. 40 med 399/17 point, Kamilla Jakobsen nr. 58 med 399/14 point og Rasmus Caspersen nr. 104 med 396/13 point
  • Børneklasse 2. Luftriffel, Lotte Herløv Nielsen nr. 39 med 393/9 point
  • Junior 2. luftriffel, Peter Herløv Nielsen nr. 71 med 386/5 point
  • Børneklasse 1 Gevær, Kamilla Jakobsen nr. 53 med 399/22 point, Tobias Ellehøj nr. 57 med 399/19 point, Rasmus Caspersen nr. 96 med 398/14 point og Mette Hansen nr. 111 med 397/20 point
  • Børneklasse 2. Gevær, Lotte Herløv Nielsen nr. 75 med 393/14 point
  • Junior 2. Peter Herløv Nielsen nr. 88 med 384/6 point