Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/kongstedskytteforening.dk/public_html/libraries/cms/application/cms.php on line 460
A A A

Søndag d. 29 marts 2015 var Jeanett Jespersen sammen med sin far, taget til Vingsted Skyttecenter v/Vejle for at deltage i DM skydning 15m gevær, ja egentlig bare for at deltage, her lykkedes det Jeanett at opnå en flot placering som nr. 4 i hovedskydningen med 183/1 point, i mesterskabet skød Jeanett sig op og fik sammenlagt 367/4 point og vandt GULD, kun 1 point foran nr. 2

Ved senior DM i skydning på 15m. deltog flere skytter fra Kongsted Skytteforening

I luftriffel veteran 1. hovedskydning + mesterskab blev Bent Christensen nr. 35 med 393/7 point, I luftriffel veteran 2. hovedskydning + mesterskab blev Poul Madsen nr. 27 med 373/2 point, i luftriffel åben klasse 1. hovedskydning blev Mathilde Pedersen nr. 82 med 195/6 point

I gevær veteran 1. hovedskydning + mesterskab blev Bent Christensen nr. 53 med 390/10 point, i gevær veteran 3. hovedskydning + mesterskab blev Poul Madsen nr. 12 med 375/1 point, i gevær åben klasse 1. hovedskydning + mesterskab blev Mathilde Pedersen nr. 108 med 379/10 point

Indsendt af Kongsted Skyttforening

v/Kurt Nielsen